פנימי או חיצוני

pexels-photo-258160

לכל עסק יש צרכי מחשוב שונים, ואז עולה השאלה מה יותר טוב וכדאי, תמיכת מחשוב חיצונית או איש IT פנימי.

ניתן לבחון את השאלה הזו מכמה היבטים.

למשל , ככל שחברות גדולות יותר כך הן צריכות יותר לתמיכת מחשוב לעסק רחבה יותר , כך שבנאדם אחד ככל שיהיה מוכשר יהיה קשה לו לספק את כלל שירותי ה .IT

סימפוני ישראל, מאמינה בהעסקת עובדים מכלל התחומים על מנת לספק ללקוח ONE STOP SHOP לכלל מוצריו מסובכים ומורכבים ככה שיהיו.

עוד שאלה שעולה כמובן היא שאלת האחריות.

עולם הit מתפתח בצורה מהירה והעסקת עובדים פנימיים מצריכה הכשרות כמעט חודשיות במגוון תחומים,

כאשר העסק פונה לחברה חיצונית הוא יודע שהאנשים מאחורה עוברים מבדקים והכשרות כדי לספק את שירותי המחשוב לעסק הטובים ביותר.

שאלה אחרונה היא שאלת המחיר.

בעסק קטן ברוב המקרים לא משתלם להחזיק עובד קבוע כי צרכיי העסק לא מחייבים זאת.

בעסק גדול כבר עולה כל עניין יחסי העובד מעביד שלא צריך לדאוג, או הפרשות לפנסיה ופיצויים או קורסים, את כל זה מספקת החברה החיצונית שמספקת שירותי IT לעסק.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
נגישות